Model - S 1000 XR

PrehledModeluSport PrehledModeluTour PrehledModeluRoadster PrehledModeluAdventure PrehledModeluHeritage PrehledModeluUrban

Model - S 1000 XR

S 1000 XR S 1000 XR S 1000 XR S 1000 XR

VYHLÁŠENÍ VÁLKY ZATÁČKÁM A KILOMETRŮM

 

Neznáš ústupky, vyžaduješ vždycky všechno. Od sebe, ale i od svého stroje. Neustálý boj o ideální linii: každá zatáčka o pár stupňů hlouběji, o pár milimetrů těsněji. Kilometr za kilometrem. Nový S 1000 XR představuje motocykl, který také nezná kompromisy. Je spojením sportovního charakteru a výdrže na dlouhé tratě v ideální formě. Jeho sportovní agresivita pochází z RR. Díky vynikající ergonomii a vzpřímené, pohodlné poloze při sezení se zas můžeš dlouhé dny utkávat s každou zatáčkou i rovinkou. Závodní jízda, která skončí, až budeš ty chtít. A tak to má být. To si představujeme pod pojmem XR. A co ty? #NeverStopChallenging

Po ideálníi linii – i v desingu

Přední maska a osvětlení se vyznačují ostrými hranami. Společně s výraznými žlábky podtrhují celkovou linii – agresivní a důslednou až do konce: opticky krátká zadní část ne náhodou připomíná super sporťáka. 

Naznačený zobák, typická flyline a pohodlná řidítka jsou předzvěstí neukojitelného hladu po kilometrech. Kilometrech, které si v pozici pohodlné i na dlouhých trasách opravdu užiješ i několik dní za sebou – také díky přepracované aerodynamice a opláštění. Ochrání tě ještě lépe před chladem, hlukem jízdy i před jakýmkoli nečasem. Díky nastavitelnému čelnímu štítu můžeš věnovat plnou pozornost cestě a polykat kilometry bez nepříjemných vibrací do helmy.

Návykové zatáčky: náš točivý moment

Motor modelu S 1000 XR vychází z vysoce výkonného motoru nového RR, který byl optimalizován v duchu XR pro nekompromisní výdrž na dlouhých tratích: mimo jiné jsou to speciální profily vačkového hřídele a vlastní rozdělovače, které zajišťují působivý točivý moment ze středu a nejširší využitelný rozsah otáček v dané třídě. Delší převod ve vyšších rychlostních stupních přitom poskytuje příjemný, klidný chod – budeš ho vnímat i slyšet.

Větší dynamika díky menší hmotnosti

Dynamika je rovněž otázkou hmotnosti. Model S 1000 XR váží při stejné výbavě o celých 10 kg méně než jeho předchůdce. V nejlehčí konfiguraci je možné dosáhnout dokonce 223 kg  hmotnosti stroje připraveného k jízdě Tobě přitom nebude chybět ani gram a přesto každičký pocítíš – na každém metru. V podobě většího zrychlení, vyšší agility, kratší brzdné dráhy a lehčího manévrování.

 

Motor
Typ Vodou/olejem chlazený řadový 4dobý 4válec, čtyři ventily na válec, dva vačkové hřídele
Vrtání x zdvih 80 mm x 49.7 mm
Zdvihový objem 999 ccm
Nominální výkon 121 kW (165 k) při 11 000 1/min
Největší točivý moment 114 Nm při 9,250 rpm
Kompresní poměr 12.5 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Čištění spalin Uzavřený 3cestný katalyzátor
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 6.2 l
Typ paliva Super plus bezolovnatý (max 5% etanolu, E5) ROZ 98 / 93 AKI
 
Alternátor 493 W
Baterie 12 V/9 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni, anti-hopping, mechanicky ovládaná
Převodovka 6stupňová převodovka s konstantním záběrem, s čelním
Pohon Řetěz 17/45
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice upside-down vidlice, ∅ 45 mm, zpětný útlum a komprese s elektronickou regulací (Dynamic ESA)
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkové dvoustranné kyvné rameno, středová pružinová vzpěra, elektronicky nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum a komprese tlumiče s elektronickou regulací (Dynamické odpružení "Electronic Suspension Adjustment")
Dráha pružiny vpředu / vzadu 150 mm / 150 mm
Rozvor kol 1522 mm
Závlek 116 mm
Rejdový úhel hlavy 65,1°
Kola Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu 3.50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 6.00 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 190/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová brzda, plovoucí kotouče, 4pístkové pevné třmeny, průměr 320 mm
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, 2pístkový plovoucí třmen, průměr 265 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (částečně integrované)
Rozměry / hmotnost
Délka 2 333 mm
Šířka (nad zrcátkem) 940 mm
Výška (bez zrcátek) 1 411 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 840 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1.880 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 226 kg
Celková přípustná hmotnost 450kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 224 kg
Využitelný obsah nádrže 20 l
z toho rezerva cca. 4 l

 


Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470