Model - F 900 R

Model - F 900 R

F 900 R F 900 R F 900 R F 900 R

Neboj se – touží jen po zábavě.

Za robustním vzhledem modelu F 900 R se skrývá čisté potěšení z jízdy. Jeho přesné hrany zdůrazňují atletiku stroje jako napnuté šlachy. Vypadá koncentrovaně, plně vytrénovaně. Přední část je agresivní. Světlomet a kokpit sedí kompaktně na hlavici řídítek. Jako pěsti bojovníka: Číhají v úkrytu a každý zlomek sekundy jsou připravené k útoku. Nádrž je vepředu: pro optimalizované rozložení hmoty a krátkou záď vozidla. Kompaktní tlumič podlah stroji dodává drsný vzhled.

Více točivého momentu do života.

Intuitivní, spontánní a dynamický – nemusíš čekat na chvíle štěstí. Jednoduše si je užiješ podle chuti a nálady. Vysokorychlostní dvouválcový řadový motor modelu F 900 R přináší od 4 500 do 8 500 ot/min nad 87 Nm. Tedy přesně v rozsahu otáček, kde je výkon nejzábavnější.

Přizpůsobeno – ale pouze z hlediska ergonomie.

Ergonomie modelu F 900 R je orientována na přední kolo a uspořádána jako u sportovního modelu. Jeho šest různých výšek sedel, nastavitelné ruční páky a dostupná vysoká řídítka umožňují téměř každému najít svou ideální polohu. Čelní sklo je k dispozici také ve vysoké verzi a nabízí tak pohodlnou ochranu proti větru i na větší vzdálenosti. 

Díky tomu každý najde model F 900 R, který mu nejlépe vyhovuje.  Také to rozumíme pod pojmem Dynamic Roadster.

Přináší větší potěšení z jízdy.

S volitelně dostupnými jízdními režimy Pro budeš jezdit do zatáček i po rovině ještě rychleji a s ještě větším potěšením: Zahrnují mimo jiné bezpečnostní asistenční systémy ABS Pro, Dynamickou kontrolu trakce (Dynamic Traction Control – DTC), Dynamické ovládání brzd (Dynamic Brake Control – DBC) a Řízení točivého momentu motoru (MSR). DBC zajišťuje větší bezpečnost při brzdění a nové MSR zabraňuje podkluzování nebo proražení zadního kola během spontánních činností souvisejících plynem nebo řazením. Asistent řazení Pro nebo elektronicky stavitelný podvozek Dynamic ESA spojují sportovní dynamiku s pohodlím: pro ještě větší potěšení z jízdy.

 

Motor
Typ Vodou chlazený, dvouválcový čtyřdobý motor se čtyřmi ventily na jeden válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídeli nad hlavou a suchým mazáním z olejové vany
Vrtání x zdvih 86 mm x 77 mm
Zdvihový objem  895 ccm
Nominální výkon 77 kW při 8.500 ot./min
Největší točivý moment 92 Nm při 6.500 ot./min
Kompresní poměr 13,1 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Čištění spalin Regulovaný 3 cestný katalyzátor, emisní norma EU-5
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost 216 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 100 km/h 4,2 l
Typ paliva Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON)
Elektrické systémy
Alternátor Generátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon)
Baterie 12 V / 12 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícekotoučová spojka v olejové lázni (antihoppingová), mechanicky ovládaná
Převodovka   Šestistupňová převodovka s konstantním záběrem, integrovaná ve skříni motoru
Pohon   Nekonečný řetěz s O-kroužky se zpětným tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy
Rám Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce
Vedení předního kola / odpružení   Obrácená teleskopická vidlice, Ø 43 mm
Vedení zadního kola / odpružení Hliníková dvouramenná kyvná vidlice, přímo zavěšená centrální vzpěra, hydraulicky nastavitelná pružina, nastavitelné tlumení odskoku
Dráha pružiny vpředu / vzadu 135 mm / 142 mm
Rozvor kol 1.518 mm
Závlek 114.3 mm
Rejdový úhel hlavy 60,5°
Kola Hliníková litá kola
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 5,50 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 R 19
Pneumatiky vzadu 180/55 R 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová brzda, plovoucí bzrdové kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístový radiální třmen
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad integrální ABS (částečně integrální ), lze deaktivovat
Rozměry / hmotnost
Délka 2.140 mm
Šířka (nad zrcátkem) 815 mm
Výška (bez zrcátek) 1.130 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 815 mm (snížení SA 775 mm, sedlo SA nízké 790 mm, výška sedla SZ 835 mm, komfortní sedlo SZ 840 mm, sedlo SZ extra vysoké 865 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 820 mm (snížení SA 1 755 mm, dvojité sedlo SA nízké 1 785 mm, výška sedla SZ 1 860 mm, komfortní sedlo SZ 1 870 mm, sedlo SZ extra vysoké 1 890 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 211 kg
Suchá váha 2)  
Celková přípustná hmotnost 430 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 219 kg

 


Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470